niedziela, 19 lutego 2017

Kocyk wyjątkowy


Około miesiąc temu rozpoczęłam dzierganie małego kocyka, dla pewnego małego chłopca. Splatanie sprawiło mi wiele przyjemności, z wielu względów. Po pierwsze włóczka - bardzo delikatna i przyjemna w dotyku (Gazzal cotton baby - mieszanka bawełny z akrylem). Po drugie - powód dla którego dziergałam, czyli chrzest pewnego słodkiego, małego chłopca. Po trzecie osoba która mnie o to poprosiła - przyjaciółka /dla wyjaśnienia, kolejność wymieniania powodów jest całkowicie przypadkowa/. :)

Zrobienie kocyka zajęło mi kilkanaście wieczorów; zużyłam 10 motków - robiąc podwójną nitką na drutach nr 5. Kocyk to w zdecydowanej większości to splot ryżowy z niewielkim dodatkiem splotu ściągaczowego. Dla ożywienia i urozmaicenia - 4 frędzle w dwóch kolorach (turkus i żółty).
Kocyk ma około 70x100 cm.






Kocyk niebawem trafi do nowego właściciela i mam nadzieję, ze będzie mu służył jak najlepiej, a dla mnie i dla Was zdjęcia:


















Dzierganie kocyka zmotywowało mnie i w planach mam kolejne, dla kolejnych wyjątkowych osób.

Na koniec dodam, że wraz z kocykiem powstała maskotka - żyrafa, o której niebawem, a dla zainteresowanych niewielka zapowiedź owej żyrafy...

...oto ona, TADAM...


Zapraszam niebawem na bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz