poniedziałek, 13 marca 2017

Lalka z wzoru Amigurumi Today


Siódma zabawka, czwarta lalka; tym razem z konkretnego wzoru, a nie twórczość własna. Lalka bardzo czasochłonna (przynajmniej jak dla mnie). Dziergało się przyjemnie za sprawą włóczki (gazzal cotton baby), szydełko nr 2. Wyjątkiem jest czapka i torebka, które powstały inaczej niż zakłada wzór i z innej włóczki niż reszta lalki (alize cotton gold plus). Poza tym z powodu braku gotowych oczek, w mojej lalce oczka wyszyte są czarnym kordonkiem - ale i tak wyszły całkiem nieźle :)

Lalka nie ma jeszcze imienia, nie ma też jeszcze nowej właścicielki, choć moi chłopcy z chęcią zrobiliby z niej użytek, ale chyba nie taki jak ja bym sobie wymarzyła.

Cóż więcej pisać, poza tym, że na pewno nie jest to moja ostatnia wersja tej lalki.
Zatem zapraszam, tym razem, do skromnej galerii, z powodu "wielo-etatowości" fotografa :D


 




 


 



A Wam jak się podoba? :)



6 komentarzy:

  1. Jaka wspaniała lala! Świetnie dodatki :D. Nie dziwię się, że wymagała trochę czasu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło czytać takie słowa na temat własnych prac :) również pozdrawiam

      Usuń
  2. Podziwiam bo ja nie zamierzam się za nią brać:-) wyszło cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak zobaczyłam schemat też miałam mieszane uczucia, ale efekt wynagrodził mi to dłubanie :) pozadrawiam

      Usuń
  3. Ta lala to prawdziwe dzieło sztuk! I nawet sama stoi, jest prześliczna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mo bardzo miło czytać takie komentarze :) pozdrawiam

      Usuń