piątek, 30 grudnia 2016

Noworoczne życzenia i promyk świątecznych wspomnień...

Korzystając z okazji, że nastrój świąteczny jeszcze utrzymuje się w powietrzu, pozostaje mi złożyć Wszystkim, którzy odwiedzą mojego bloga, najlepsze życzenia na Nowy 2017 Rok! Niech spełnią się Wasze marzenia, niech nie braknie Wam sił, żeby je realizować mimo sprzeciwu losu czy ludzi dookoła. Banalnie życzę Wam zdrowia, dużo śmiechu i radości - małych i dużych. Życzę Wam tego czego sami moglibyście sobie życzyć....


Przy okazji, podzielę się z Wami, pierwiastkiem wspomnień moich 30-tych Świąt! :)



Prezenty dla Dziadków, których inspirację znalazłam TU




Choinka, ubrana jak nigdy bez mojego udziału (i nie wygląda najgorzej :) ), a na niej kilka moich filcowych ozdób, które powstały w ostatniej chwili, dlatego jest ich dosłownie kilka





Ciasteczka korzenne, które w tym roku zastąpiły pierniczki, spakowane do zwykłych lecz przyozdobionych słoików, stały się niezłym i niezobowiązującym podarunkiem.





Oraz mini stroik, który powstał bardzo spontanicznie, bez najmniejszego planu, z udziałem tego co znalazło się pod ręką...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz